PoloDude Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Her er ei side jeg fant der de har LED "parkpærene" som jeg har men også ombygging til xenon. http://www.xenonvalot.com Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Hvilke LED pærer har du? Farge? Kjøpt hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Jeg har kjøpt de som skal være hvite,men det er litt blåskjær i de når de kommer inn i reflektoren.De anbefales pga de blå er vel helt harry! Disse ser litt ut som "xenon park". 3 LED som sitter i en sokkel og som lyser sterkt hvitt lys.Det er vissnok en motstand i sokkelen som gjør at de lever enda lenger enn vanlig LED(egentlig"evigvarende")pga du kan ikke knekke de ved strømsjokk eller kortslutning. Og i tillegg så er det vel større sansynlighet for at onkel politi godtar de hvite.......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 ....Eh sorry...bestillt fra Motorteknikk i Porsgrunn( 163kr+mva for 2 stk)...............leite etter kvittering.......ja her er mailadr jeg brukte: post@motortechnik.no Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Takker!! :cool: Har du noen bilder forresten? EDIT: Er det disse du mener? http://www.motorteknikk.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Tror det er disse han mener... Motortechnik Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Boramannen:tror nok 18tom har rett og bilde av LED park ser du på side 3 på http://members.cardomain.com/polo6ndude. Men de er finere "live" enn på bildet!!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by PoloDude Boramannen:tror nok 18tom har rett og bilde av LED park ser du på side 3 på http://members.cardomain.com/polo6ndude. Men de er finere "live" enn på bildet!!!!!!! Linken virker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Nei men du må gå inn på sida direkte....ingen linker som funker herfra vel...................... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Ah.. ser man det. white/white eller white/blue du har? Skulle du ikke byttet ut tåkelysene mot noen som lyste litt bedre sammen med LED'ene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Det sto super white på mine tror jeg.....men du må ha de hvite,blå er harry!!!!!! Eh....har Superblue i sprederne nå....har du noe bedre forslag??????Tror ikke Bluevision hjelper så mye...men bildet lyver litt da...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by PoloDude Det sto super white på mine tror jeg.....men du må ha de hvite,blå er harry!!!!!! Eh....har Superblue i sprederne nå....har du noe bedre forslag??????Tror ikke Bluevision hjelper så mye...men bildet lyver litt da...... Bilder? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Ja Oleee,du må feste linsene riktig å se lengre opp på sida.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg