Esstrom Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Har en audi a3 Tdi 99 mod, har noen småproblemer med denne(ikke store greier) - lukt og fukt på vinduene(en slags søtlig spyleveskelukt) dette er vel varmeregistret? vanskelig å skifte? evt hva kan dette koste på eks snapdrive? - Merkelig problem med orginal cd spiller, når det er kaldt kan man kun ha lyden helt av eller på maks, når bilen er varm, eller det er varmt i luften fungerer det helt utmerket. - barnelåsen til bakvinduene stikker litt for langt opp, hvordan kan jeg løse dette? må holde inne barnesikringen for at de bak kan bruke vindusheisene. Skal selge bilen, vil få fikset dette først:) Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Det er vel kjølevæsken du lukter og varmeregisteret er nok ganske stress å bytte. Var et helvete på en Toyota Corolla jeg hadde. Jeg gav opp. må av med hele dashbordet osv. Jeg har en a3 2000 og min cd spiller er slik du beskriver hele året. Er visst et vanlig problem på de. Billigste løsningen er å kjøpe ny har jeg funnet ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Merkelige greier, kan det være noe annet enn varmeregistret? Tipper det blir dyrt å få skiftet dette på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 tja, fungerer varmeapparatet bra ellers? når varmeregisteret mitt røk kom det bare halv-varm luft. også så jeg at det lakk vann/kjølevæske ned på gulvet i bilen som fordampet og la seg på vinduene. du kan jo prøve med sånn tetningspasta sak du bare har i radiatoren, evnt kanel men tviler på at det funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 varmeapparatet fungerer som det skal, kan ikke se noen lekasje, kain prøve men sånn tettningspasta å se om det fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Har også fått svar fra møller, de sa at skifting av pollenfilter og evt klimarens ville fungere, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg