golfmk1 Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Kommer info senere. [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Hva er planene med denne bilen da? Har selv et kommende prosjekt som blir noe mer uvanlig enn "alle de andre" Einzerne som ruller på norske veier. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk1 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 (endret) Er ikke sikker på planene enda. Kommer med planen etter hvert. Lag en tråd du å da:D Endret Juni 28, 2009 av golfmk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk1 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Fikk gjort litt idag:thumb [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk1 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Litt er skjedd siden sist. Alt av rust inne i bilen er nå borte, var ett rust hull i dørken men ikke værre en at jeg får sveist det. Startet med å ta rust på utsiden nå. noen bilder: [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Er ikke sikker på planene enda. Kommer med planen etter hvert. Lag en tråd du å da:D Tråd kommer etterhvert men jeg tror ikke det blir på dette forumet. Moderatorene er litt hissige på reklame og siden min bil skal bli en ren reklamebil for mitt firma så setter nok moderatorene er stopper for tråden ganske så fort, tenker jeg. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk1 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 liten update. Tatt ut motoren, den går på dynga. Er ikke sikker på hva som ska inn hær enda.. [/img] Startet med litt sveising idag også. ska ikke ha lister på bilen. [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg