Bozmann Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Er på utkikk etter en komplett Mazda 323F 90-94 BG. Farge må være RØD. Send PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bozmann Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Bump! Leiter fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraWea Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Heisann! Er du fortsatt på utkikk etter denne? :) Skal til å selge min 91-modell 323F 1.8 DOHC. Noen bilder: http://img410.imageshack.us/g/img9259u.jpg/ Siste EU-kontroll kom opp med noen mangler og jeg har ikke tenkt å gå for å reparere den. Dette dreide seg hovedsaklig om noe rust på bremseskive (kan slipes vekk), forskjellige type fjærer bak (høyre/venstre) og feil dekk, pluss noen mindre ting. Bilen står i øyeblikket (avskiltet) på Kløfta. Ta kontakt for mer info eller om du ønsker å gi et bud! Men gjør det snart, da jeg prøver å bli kvitt denne kjapt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg