Ivar B Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Er det noen som har hørt om dette er noen gode eller dårlige dempere? Må skifte ut mine oljedempere i siste desperate forsøk på å få bilen stivere før jeg drar på ferie. Noen som vet om bilen vil bli stivere? Dette er demperene KYB EXCEL-G, eller noen som har bedre forslag? Har en Toyota Camry -92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Jeg har KYB på min og er fornøyd med dem ihvertfall. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 KYB leverer stortsett kvalitet de, bare godt å si om dem. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar B Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Oki, men vi luftdemperene gjøre bilene min stivere, sånn generelt? Har oljedempere på no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg