Colour Concept Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Noen som har hørt om senkefjærer som heter Ultimate 80 180 AR? Det stod det på fjærene som jeg har skiftet i dag. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Colour Concept Noen som har hørt om senkefjærer som heter Ultimate 80 180 AR? Det stod det på fjærene som jeg har skiftet i dag. Off-topic: Mye har du senka'a? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 den var senket 60/60 med ultimate fjærene, men kanskje det egentlig var 80/80 (siden det stod 80 på benevnelsen på fjæren) Siden jeg ikke hadde papirer på disse fjærene, måtte jeg bytte da jeg ble "tatt" i teknisk kontroll. Demperene var orginal, og seff. helt kaputt. Det nye settet senker 60/40, slik at den får litt "stuk" så det heter på svensk. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Colour Concept den var senket 60/60 med ultimate fjærene, men kanskje det egentlig var 80/80 (siden det stod 80 på benevnelsen på fjæren) Siden jeg ikke hadde papirer på disse fjærene, måtte jeg bytte da jeg ble "tatt" i teknisk kontroll. Demperene var orginal, og seff. helt kaputt. Det nye settet senker 60/40, slik at den får litt "stuk" så det heter på svensk. Bilder?! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg