shark Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 En komois av meg har en bilhenger for salg. ring Henrik på 91686161 hvis du er interessert. Siter Kenneth 92425698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 har en 82 mod jetta med deffekt motor som sikkert kan brukes i bilcross.. vrakpant og bilen er din.. men du ville vel ikke ha fwd Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Jeg kjører Saab 99 i bilcross og det er biler som kommer til å merke seg mer og mer i bilcross vil jeg tru. Den og Boble er de som vinner flest løp på Østlander for tiden hvertfall! Bakhjulstrekk er nok også morsomt, men jeg trives og syns det er gøy og kjøre Saab! Bakhjulstrekk eller forhjulstrekk, kjør så du har det morro! Resultater kommer nok etterhvert uansett bare du får trening med bilen og tør å satse litt og ikke gi opp så lett! ;) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg