Furion Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Har en audi 200 1986 mod. jeg lurer på om v8 front passer på den ? (SKjermer, fangere osv..). Passer alt det der rett på ? Er vel i utgangspunktet samme karosseri ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Ja dette passer. Kjenner en som har gjort akkurat dette. Vet ikke hva han har skiftet, eller om han har skiftet noe. Men V8 fronten passer på 200TQ (som han har) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Det der må undersøkes.. kan jo bygge om en 100 til v8-look da. !? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Det passer, du må ta med frontplaten også for å få montert V8-lyktene, det gjør at du antakeligvis må lage egne fester til evt. intercooler og sånt, men det er ikke noe stort problem. V8-fronten er ihvertfall pen.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Takker for hjelpen =) Har en komplett v8 delebil på hånda skjønner du...... Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Hvor er du fra spang ?? Hvor i hedmark ? Mye HK er det i 200`ren din ? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Jeg er fra Løten... 200'en min har 220 hk originalt, men det sitter visstnok (han jeg kjøpte den av mente det) i en chip sånn at det er 260-270 der.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWmannen Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Har 200 20v og V8 lik front ? Hva er karossforskjellen på disse ?? Kommer til å raise ned til naziland å hente en slik til svogeren min om kort tid... og du spangen har jo mildt sagt peiling på disse.... så litt tips hadde ikke skadet :) Jan Brede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Spangen: kan ikke du slenge opp ett stort bilde av Avatar'n din??? :) Synes den ser så mektig fet ut på bildet :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Her er bildet i full størrelse: Audi 200TQ20v Og når det gjelder det andre: Nei, 200TQ20v og V8 har ikke samme front, det eneste som skiller 200TQ20v fra en vanlig 200 er de runde/utbygde hjulbuene og støtfangerne, resten er likt. V8 har større forskjeller i karosseriet, hjulbuene er enda mer utbygd, grillen er innfelt i panseret, støtfangerne er større og lavere, kanalene er lavere, alt dette gjør at en V8 virker en del kraftigere enn en 200TQ20v, selv om utvendige/innvendige mål er de samme. Under panseret har 200TQ20v radiatoren ved siden av motoren, mens V8 har radiatoren foran. Et lite tips: unngå Audi V8 med automatgir. De girkassene er ikke mye å spare på.. Her snakker jeg av egen erfaring.. Jeg har kjørt en del både V8 og 200TQ20v, og det som kan nevnes er at V8 kjennes mer ut som "luksusbil" mens 200 er mer "sportslig". V8 bærer preg av å ha litt høyere kvalitet på interiørdetajer, det meste er forskjellig selv om det ser likt ut. En V8 3.6 med automat er en ganske sedat sak mens en 4.2 med manuell absolutt går greit nok. 200TQ20v er jo teknisk sett omtrent som en S4, bare at den har 3B-motor som bl.a. ikke har overboost. Noe mer du lurer på? Det er det sikkert, bare spør! :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg