Nicola Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hei.. er vel den smale typen du er ute etter?? Jeg har 4 smale lister liggende, som er strøkene.. med GTI emblem. Ellers takk de har e, ser ut som bildet m beskrivelse er vekk, det er altså de som går på over/innsiden av døren langs taket helt bak! Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Ellers takk de har e, ser ut som bildet m beskrivelse er vekk, det er altså de som går på over/innsiden av døren langs taket helt bak! Oki.. da sjønner jeg ja :) De er ikke noe problem å få av eller på.. jeg fikk høre at de var umulig å få av hele! om du skall berge bilen de sitter på så er det kansje umulig.. men bruk et stort flatt skrutrekker så funker det :) da jeg skulle montere de så brukte jeg maskerings teip der klipsene sitter.. så jeg hvet hvor jeg skall slå :D finn et lite skrujern som passer nede i grupen oppå lista.. slå med gummi hammer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 ooook takk for tipset! men største problemet mit e for øyebliket og få tak i nye montering skal e nok klare / få hjelp til :) Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 ooook takk for tipset! men største problemet mit e for øyebliket og få tak i nye montering skal e nok klare / få hjelp til :) hmm.. sikker på at du skall ha nye????? Koste jo 2000Kr stk å har gått ut av produksjon! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jaaa det e også har funnet ut og der problemet ligger.. :( prisen er ikke sånn veldig farli for må ha de uansett! men funker d og bruke brukte? trodde d var big problem og få de av hele! Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg