Zer0z Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hei. jeg har handla meg anlegg for å ha i bilen min. Men jeg finner ikke noe plass der jeg kan dra strømkabelen fra batteriet og inn i kupeèn, gjennom torpedoveggen. Noen som vet hvor jeg kan trekke den ? Siter - 96' Volvo 940 LT - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Jeg skal trekke kabler i min Mondeo i morgen. Kan si ifra hva jeg finner ut av, og hvordan jeg gjør det. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Jeg trakk anlegg og kabler i min i går - og jeg fant et hull mellom clutch og bremsepedalen på min. Men dette hullet så ut som var borret av tidligere eier riktig nok. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Jeg trakk anlegg og kabler i min i går - og jeg fant et hull mellom clutch og bremsepedalen på min. Men dette hullet så ut som var borret av tidligere eier riktig nok. nesten håpløst på bilene der. har en 94 mod selv,å jeg også trakk fra kupeen å ut i motorrommet via clutchen. egentli en dårlig løsning men eneste mulighet uten å borre,å de i seg selv er håpløst i å med at det er så tykk torpedovegg....:) så jeg trakk kabelen om.den går i trekkerør under bilen å inn hjulbrønnen...:idea: men resten av bilen er enkel å plukke ned for å gjemme kabel... Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg