hanziman Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei. Vurderer tanken på å registrere et enkeltmansforetak for så å kjøpe en varebil. Tenkte da å kjøre for større selskaper. Noen som har peiling på følgende?: -Hvilke selskap lønner det seg og kjøre for? -Hvilken størrelse på bilen er mest ettertraktet? -Godt betalt? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 -Hvilken størrelse på bilen er mest ettertraktet? lang type sprintere,LT'er er mest brukt som jeg vet -Godt betalt? er vel godt betalt hvis du vet hva du driver med. men er sikkert vanskelig i noen firmaer å få en bra rute, finanskrisen har RAMMET mange:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanziman Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 I see;) Noen tips om hvilke selskaper jeg bør høre med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 I see;) Noen tips om hvilke selskaper jeg bør høre med? du kan höre med de store selskapene som er i trondheim. du bestemmer:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg