villejan Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Mangler kazaa eller andre steder hvor jeg kan laste ned musikk. Kan noen hjelpe meg med denne: Southsidespinners med luvstruck? Spiller med groovjet? på forhånd takk! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Groovjet-delen skjønnte jeg ikke helt? Men jeg har en mp3 som heter "Southside Spinners - Luvstruck 2000" på 3,06 mb hvis det kan stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Det kan nok stemme at det er den. Vet ikke hvor stor den er, men sangen er ganske lang. Det er en gruppe som heter spiller og sangen heter grovjet.. Mener de heter det hvertfall Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Sinnsykt lang er den ikke akkurat, ca. 6 minutter. Det er ganske ensformig techno for å si det sånn. Er jo laget endel remixer av den... Den jeg har består stort sett av ei dame som sier "I wan't yaah, I need yah.." så går melodien mens hu stønner med jevne mellomrom. Groovjet - Spiller var vel en sommerhit for to år siden? Dame som synger "If this ain't love...why does it feel so good?" Høres ut som en sånn typisk bakgrunnsmusikk/sommerlåt hvis du skjønner hva jeg mener...(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Det er de to sangene. Synes dem er ganske fete. En del fete techno lyder på den luvstruck sangen. Spilte den utrolig bra i gamle bilen min... nå er den borte.. Hjelper du meg eller? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Ja har du msn messenger så kan jeg sende de til deg uten problemer. Tommy_erwin@hotmail.com er adressen min isåfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg