smulemor Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 noen som kjenner til steder i nærheten av Svinesundgrensa som foretar service på ford ? og hva de ligger på i pris ? min og min venninnes bedre halvdeler har hver sin ford som trenger service om litt og det ryktes at det er penger å spare i sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxiboy30 Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Cirka 5.500NOK i og i Sverige 3.500SEK Bruker man bankkort, og betaler i svenske kroner, da vil du måtte betale cirka 3.000NOK. Dette er hva jeg har hørt, uten jeg jeg har prøvd å fikse bil i Sverige :) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 He he. Tøft gjort å avgjøre prisen på en service uten å vite biltype og servicetype. En service på Ford i Norge koster fra i underkant av 2000 kr og oppover. Er det registerreimskifte f.eks blir det selvsagt dyrere Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg