Dagitronder Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Tipper det er mange her som har hatt service på sine Bora'er i Norge. Men hvis det er noen som har erfaringer og tips om service i Sverige tas dette imot med takk! =) Må jo være formidable prisforskjeller på å få utført litt service på Bora over grensen. :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 dem sier halve prisen i sverige i forhold til norge på enkelte bilmodeller... du sparer uansett på servicen.. værtfall om du tar den i forbindelse med "smuglertur" eller lignende:P hehe grattis med bora!!!! velkomen i klubben:P er det noe så bare spørr... har vel skrudd på det som er å skru på denne boraen... ville kjøpt justerbart senk. du har jo okeie felger på så senk må til:P se gjerne innom tråden min.. står en del hva som er gjort på min og de evnt ptoblemer jeg har hatt med min... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagitronder Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Er vel VW verkstedet i Östersund som er nærmeste for oss her i Trondheim da? Brukte vel ca 3 timer siste jeg kjørte dit. De har jo både Biltema og div storsenter i Östersund, så går jo an å legge inn storhandelen samtidig med en service der ja. Ca 20-25% rabbatt på alt på Biltema der contra her i Tr.heim Synd de ikke har VW verksted enda nærmere da, maaaange som ville ha brukt det. Hørte det går an å få momsfradrag for service utført i sverige. Utgjør jo en betydelig sum (er vel 25% i Sverige) men man må fylle ut en del papirer og slikt. Skal sette meg dypere inn i dette, for det er vist noe med denne 3000-6000 kr tollregelen også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 østersund er jo nærme det da.....:P orker ikke å ta service på min på verksted jeg nei... gjør det selv... har planer om å ha bilen så da bruker jeg de kronene jeg ikke bruker på service til å bruker på noe stæsj til bilen... siden jeg ikke skal selge bilen med det første vertfall å siden bilen begynner å bli noen år så gidde jeg ikke å sende inn til service... bruker heller 500kr på å få ett uavhengig verksted til å bare se over bilen om alt teknisk og sikkerhet er ok... betaler samme som for eukontroll så hvorfor ikke... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Har også ett verksted som heter VAG service i Järpen som ligger like etter åre. Brukte de på boraen jeg hadde i allefall :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg