Papirkurven Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Passer denne sote filmen til baklyktene mine tru? Eller passer den kun til sedan? LINK Og hva med denne, passer denne til frontlyktene mine? LINK Hvordan er det egentlig med disse filmene? Demper de mye lys, eller funker det? Og hvordan reagerer purken på dette? Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Den til hovedlyktene vil passe, men den til baklyktene ser ut til å være til sedan. Tror ikke purken har noe å si på soting av lykter. Så lenge de lyser bra nok på den der lux skalaen så mener jeg at det er helt lovelig :-) Veldig fin bil foresten :D Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ja får vell bestille de til frontlyktene da og se hvordan det blir. ^^ Koster ikke så all verden. Takk for det. :) Fin, men ekstrem kjedelig. :op: Trenger virkelig nye felger, senking og soting helt frem. Alt dette skal bli gjort neste år. Gidder ikke nå som vinteren nermer seg. :op: Det er vell ikke noen her som har / vet om et bilde av en svart avant med sotet frontlykter, eller baklykter? Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Fikk sotinga til frontlyktene mine idag. Skal se om jeg får de på uten å fucke de opp. :op: Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Legg det på i helga, så kommer jeg og ser på det til uka ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Skal se om jeg får de på ikveld nå, evt i morra. Hater egentlig slik type soting som man må feste med såpevann. Blir bare så jævlig boblete og stykt. :p Kanskje det blir enklere vist jeg tar ut hele lykta. Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Yess.. Da har jeg fått montert sotingen. Tror ikke jeg fikk rett soting, for den var litt for liten. Vist det ikke var jeg som monterte den feil da. :P Ble en hall sentimeter åpning rundt om kantene. Men ellers ble den en ganske "badass" look. :P Men ble ikke akkurat så pent med disse åpningene. edit: Xenon lysa mine ble ganske lilla og med disse sotingene. Skal teste lysa ikveld da mørke kommer og se hvordan de virker i mørket. Uansett, her er et bilde av resultate hvertfall: Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 (endret) pen bil,felger og senk nå så blir det;)ang filmen på lyktene syns jeg den kansje var hakket for mørk,men kommer jo an på hvem som ser det da,men ble uansett tøfft:) Endret Oktober 14, 2009 av cossiboy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 damn, boy! Det der ble DRITBRA! :D Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 tøft :D flere bilder fra flere vinkler takk :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg