Octavius Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Hei. Nå har jeg lest dette forumet opp og ned, og beyttet meg av mye info herifra. Nå vil jeg benytte muligheten til å skryte litt av en levrandør: http://www.superskoda.com Kjempe service, rask tilbakemelding, og rask levering. I tilegg hadde de gjort en liten plukk feil, men sendte siste delen iløpet av få dager uten større spørsmål. :checkflag: Kjempe fornøyd er jeg ihvertfall nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Hei. Nå har jeg lest dette forumet opp og ned, og beyttet meg av mye info herifra. Nå vil jeg benytte muligheten til å skryte litt av en levrandør: http://www.superskoda.com Kjempe service, rask tilbakemelding, og rask levering. I tilegg hadde de gjort en liten plukk feil, men sendte siste delen iløpet av få dager uten større spørsmål. :checkflag: Kjempe fornøyd er jeg ihvertfall nå Kan bare støtte dine erfaringer. Superskoda anbefales. Bare positive erfaringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Høres bra ut :D Har du bilder av bilen din? synes du ksla lage deg en liten tråd om den hvis det er noe du ahr gjort eller skal gjøre :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Octavius Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Høres bra ut :DHar du bilder av bilen din? synes du ksla lage deg en liten tråd om den hvis det er noe du ahr gjort eller skal gjøre :) Ole Bilder skal komme. Har styling på lakkering nå, så jeg tenkte jeg skulle vente til alt var klart Nå ser den relativt orginal ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg