Snutta Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ja, da henta jeg meg ny granada igår, kom til drammen, bang, der fløy clutchen av pedalen.. Jeg ser waieren å sånn, men ser jo pokker ikke feste punktet... Noen som vet hvordan den er festet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Greit, har funnet ut hvordan den er festet, med en sånn liten "tapp" en slags tønneformet tingst, men den er jo borte så hva ppokker gjør jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hei, ser dessverre ikke dette for meg, husker ikke helt hvordan det var, men kan hørs ut som selvjusteringa di har gått til helvete. Masse plastdeler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Hei, ser dessverre ikke dette for meg, husker ikke helt hvordan det var, men kan hørs ut som selvjusteringa di har gått til helvete. Masse plastdeler. Er ikke justeringa, er selve waieren... Har en halv waier sak ut fra torpedoen... Og ikke noe i selve pedalen.. hehe :P Ser ut som om jeg får tak i en fra england, så da får den bare stå en ukes tid. Nå kommer jo sommern så, da er det bare å skru :D https://www.burtonpower.com/product_main.aspx?prodLanding.aspx?CCode=PC700 Den funker? Endret Juni 4, 2009 av Snutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg