El_diablo Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Jeg ønsker å skaffe meg et tøft og påkostet rattrekk til bilen min. Er det noen som vet hvor jeg kan finne noen skikkelige trekk ikke slik pels eller biltema skummgummi... Må se litt tøft ut og samtidig være godt å holde i og må sitte godt på rattet... Er det noen som har for salge eller vet om nettbutikker som har, så gi beskjed... Thankz... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Et helt svart, med luftehull i. Er det av interesse? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Slik vinyl med lisser? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Tja er vel kanskje vinyl....noe fake lær look alike er det ihvertfall......så går det 1 "snor" som er snurra rundt hele veien. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 jeg har alt et skikkelig rattrekk til bilen min, ett i lær og noe annet syntetisk. Jævlig godt det, men syns det er så mange som har det at jeg kan tenke meg noe annet. Rattet mitt er tøft slik det er, eneste er at det er så ekkel å holde i uten noe på... Tenker å finne et billig alternativ til Gt-ratt, altså bare trekk slik at det får den rette looken... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg