AudiThomas Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Har en 1975 ener som har defekt startmotor. Passer alle startmotorer fra ener golf eller må jeg finne en spesiell en? Kryr jo ikke akkurat av den første enertypen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har en 1975 ener som har defekt startmotor.Passer alle startmotorer fra ener golf eller må jeg finne en spesiell en? Kryr jo ikke akkurat av den første enertypen..... Hva slags motor har du? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutta Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Tror d skall fungere fint så lenge du tar fra en ener, men er mulig d kommer ann på hvilken motor du har, men funka for meg da jeg skifta startmotor. jeg tok en startmotor fra en 1.8l å satte den inn i en 1.5l ;) Lykke till :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 1,1 og 1,3 har samme starter. 1,5, 1,6 og 1,8 har samme, passer også med G2. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg