Jonomega Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Jeg vurderer å bytte ut bilen min(99mod passat stv)i noe nyere disel bil, Di jeg har sett på er: Nyere passat 3bg stv. Toyota avensis stv. Opel vectra stv. Vw touran. Har tenk på prisklasse ca 180tusen Noen som har noen innspill på hva jeg burde velge av disse? Takker for alle tips og råd jeg kan få :) Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Jeg hadde valgt Vectraen hvis jeg var deg. Best kvalitet og best utseende. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Toyota er jo desidert best, med tanke på holdbarhet.. I hvertfall i følge alle undersøkelsene. Så jeg tror jeg ville gått for Avensisen :) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 men hvordan er avensisen på kjørekomfår i forhold til passaten og vectraen? Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Avensis er nok sistevalget blant disse, sammen med Passat. Tenker da på komfort, kjøreegenskaper, kvalitet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg hadde valgt Vectraen hvis jeg var deg. Best kvalitet og best utseende. x2 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
77-Vette Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Et annet alternativ kan jo være Mondeo. Må du ha en av de du har lista opp, så tror jeg Vectra er tingen. Siter 1977 Chevrolet Corvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg