ellemelle Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hei Jeg har en 2001 modell 320d / 136hk med klimaanlegg (automatisk/digital display). Dette fungerer ikke lenger. Jeg kan bruke klimaanlegget som vanlig: øke/senke temperatur, mer/mindre luft, air-condition, anti-dugg etc, men det kommer ikke luft inn i kupeen (hverken varm eller kald). Noen som har opplevd lignende eller har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Går vifta? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellemelle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Nei, vifta går ikke. Iallefall ikke som jeg kan høre. Men det kan høres ut som om den prøver å gå, da det kommer noen svake lyder fra motorrom når jeg skifter mellom f.eks air-condition og anti-dugg. Jeg har sjekket sikringene 28, 62 og 63 og disse er i orden. Jeg har opplevd at klimaanlegget har stoppet en gang tidligere (2,5mnd siden), men da var alt i orden neste dag. Nå har det gått en uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Lyden du hører da er noen spjeld som åpner og lukker. Nå vet ikke jeg om det er motstand for vifta på denne, men mest sannsynlig er den styrt av en "hjerne". Punkt 1 må være å sjekke om vifta går rundt ved å snurre den. Punkt 2 blir å sjekke om det kommer spenning til vifta når den er slått på Må sikkert demontere litt først,mener den sitter under plata foran frontruta Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg