dirtyfunker Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Får jeg noe effekt av å bytte ut den gamle katalysatoren med en ny? F.eks den de selger på biltema. Vil jeg kunne få mer effekt om jeg har effektanlegg fra kat og ut, eller må jeg bare ha strake rør heile vegen for at det skal skje noe som helst? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hvis din gamle kat er deffekt eller helt tett vill du få tilbake orginaleffekten på bilen ved bytte til ny. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hvis din gamle kat er deffekt eller helt tett vill du få tilbake orginaleffekten på bilen ved bytte til ny. men hva med effektanlegg fra katalysatoren og ut? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Får finere lyd, men ikke no merkbar ffekt vill jeg tro. Åssen motor er det på? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Er på c16xe. Har du noen erfaring med å fjerne katalysatoren da? evt ta ut innmaten. Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 c16xe har jeg faktisk god erfaring med å fjerne den. Er vell en av de få motoren det er merkbart å ta den bort. Lagde bare ett rør der den satt på min samt ny bakpotte fra Remus. Dette sammen med chip og åpent filter gjorde bra utslag og bilen gikk merkbart mye bedre. Hadde ikke no problem å holde 150hk BMW opptil 180km/t, og corsan spytta flammer på hver giring:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 c16xe har jeg faktisk god erfaring med å fjerne den.Er vell en av de få motoren det er merkbart å ta den bort. Lagde bare ett rør der den satt på min samt ny bakpotte fra Remus. Dette sammen med chip og åpent filter gjorde bra utslag og bilen gikk merkbart mye bedre. Hadde ikke no problem å holde 150hk BMW opptil 180km/t, og corsan spytta flammer på hver giring:) fett, byttet til åpent filter fra biltema i dag, merket faktisk pittelitt forskjell! Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg