amirbilal Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Jeg mistett lappen i 80 sone, dobbel felt. Jeg skulle kjøre forbi en vogntog og 2 biler forann meg. når jeg skulle kjøre forbi den siste bilen, og det var selfølgeligg sivillen. Det sto 200 m til fletting, når jeg var rett ved sivilbilen, så jeg ga litt på for å rekke og komme inn, jeg bremsett ned etter 200 - 300 m ned til ca fartsgrensen pga det var biler forann meg. men da jeg så i speilet så kom blå lysa. jeg hadde kansje kjørt ca 800 m etter jeg hadde kjørt forbi sivilen og ble stoppet. han ba meg sette meg i bilen hans, og forklarte meg blablabla... og sa jeg kjørte i 141km/t gjennomsnitt. jeg godtokk alt, og førerkortbeslaget. men han spurte meg ikke om jeg skulle se noe video. jeg tenkte ikke noe over detta før noen dager senere, siden var nervøs da osv.. Jeg hadde selføgeligg ikke noe peiling på lover og relger. veit noen hvor lenge dem må følge meg (minst km distance)? Jeg har heller ikke fått vite noe enda, og det har godt 5 uker nå. er det noe frist på detta? har tenkt til og trekke tilbake førerkort beslaget, er det noe lurt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Spiller nok ingen rolle om du samtykker eller ikke. Lappen beholder politiet likevel, hvis de får aksept fra tingretten. Noe de gjør i 19 av 20 tilfeller. Jeg tror du bør be arbeidsgiver om du kan utsette noe av ferien til høsten/vinteren. 15-21 dager bør holde. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 141 i 80 sone ja. Ja da blr du nok sittende 21 dager inne tenker jeg. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amirbilal Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 regner med at jeg må spikre noen paller:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allanino Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Ja, du må nok regne med at du får noen dager fengsel, men disse regner jeg med bli Betinget, dersom du ikke er tidligere straffedømt person. Det vil si at du slipper å sone i fengsel, med en prøvetid på 2 år. Og du må regne med å bli uten førerkort mellom 13-19 måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg