KennethA Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Blei påkjørt fredag. (skademelding skrivd og alt i orden) Kun skade på forskjerm. Mulig støtfangeren fikk seg en liten en og, men den tar vi ut av regnestykket for nå. Noen som vet hva en slik jobb kommer på? Ny skjerm, lakk og jobb. Hva kan jeg forvente å rutte med hvis jeg velger å gjøre jobben selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg fikk ny front til min for 500,- på høggern! Var riktig farge, så jeg bare gnikka over med litt voks :P Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Jeg fikk 13000,- cash kontant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 ..også stikker du på hoggern og gjør som jeg skrev over så har du litt penger å bruke på byen i helga også! :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg