Gå til innhold

Noen som veit hva disse skruene heter?

Ranger emnet


putsi

Anbefalte innlegg

sikker på at du ikke mener muttere, ligner mere på det på det elendige bildet ditt.

Vil tro at noen som driver med trevare/hoby kan ha noe slikt.

 

Noe festeskruer/muttere har jeg fått til meg.. Men vanskelig bestille og finne når ikke sikker ka dem kalles :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema sine er veldig dårlige, clas ohlson sine er bedre, de du får på en jærnvare er enda bedre. Jeg har gått bort fra islagsmuttere viss det ikke er strengt tatt nødvendig (som i lukkede kasser), fordi de bare river seg eller detter ut med midre du fester de med lim, sparkel el. jeg bruker nylonmuttere.

Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!

Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema sine er veldig dårlige, clas ohlson sine er bedre, de du får på en jærnvare er enda bedre. Jeg har gått bort fra islagsmuttere viss det ikke er strengt tatt nødvendig (som i lukkede kasser), fordi de bare river seg eller detter ut med midre du fester de med lim, sparkel el. jeg bruker nylonmuttere.

 

ska te en portet kasse... Nylonmuttere? hvor får du kjøpt d? noe link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsemutter ja, jeg kaller de for nylonmutter fordi det viser til hvordan den låser, finnes nemmelig noen forskjellige typer "låsemuttere". Her er de jeg mener

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=56033034

 

EDIT: Viss porten er så stor at du får inn handa så er det supert å bruke nylonmuttere

Endret av tobbelobb

Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!

Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsemutter ja, jeg kaller de for nylonmutter fordi det viser til hvordan den låser, finnes nemmelig noen forskjellige typer "låsemuttere". Her er de jeg mener

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=56033034

 

EDIT: Viss porten er så stor at du får inn handa så er det supert å bruke nylonmuttere

 

ahaja!Trur går for islagsmuttere, og limer dem fast bak.. så blir dem der! hatt en focal kasse med noe sånt, likte den løsningen!

 

tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår