bmstock Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Hei:-) Hva kan man bytte eller gjøre noe med for å få bilen til å gå finere/jevnere. Synes turtallet varierer litt, spesielt når bilen er kald. Har byttet plugger, hva med Coil, bensinfilter, oljefilter, luftmengdemåler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hjulene er i ballanse. Bilen vibrerer ved nøytral eller park når jeg får turtallet opp til 1500-2000rpm. Samme gjelder om jeg kjører bilen og har det turtallet. Noen som vet hva dette kan være? Har byttet Coil og luftmengdemåler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Har byttet alle coilene som kostet flesk, dette hjalp ikke. Har hatt bilen på verksted hvor de har bestilt inn 8 nye plugger, de så ut til å være dårlige. Selv gadd jeg ikke se på de engang når jeg feilsøkte, kjøpte de i fjor så trodde de var ok. For håpentligvis ok på mandag når jeg får de nye pluggene :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg