KcoAudi Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Heisann. Bare lurer på om det er noen her som vet om hvor jeg kan skaffe ett basselement til Bose anlegget? Har en A3 1.8t med Audi Symphony anlegg. Basseren er defekt og trenger ny. Håper noen har en eller kjenner en som ikke skal ha sin lenger. Håper på svar :) Mvh Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Heisann. Bare lurer på om det er noen her som vet om hvor jeg kan skaffe ett basselement til Bose anlegget? Har en A3 1.8t med Audi Symphony anlegg. Basseren er defekt og trenger ny. Håper noen har en eller kjenner en som ikke skal ha sin lenger. Håper på svar :) Mvh Knut Du kan jo gi ebay.de et forsøk, pleier vel å ligge noe ute i blant. Alternativt kan du jo gå til møller, men da må du ta med deg pengesekken. ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Veldig rimelig på Ebay ja! Har selv vurdert Bose anlegg til min, var innom å skikket litt, var mye intr!:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KcoAudi Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Du kan jo gi ebay.de et forsøk, pleier vel å ligge noe ute i blant. Alternativt kan du jo gå til møller, men da må du ta med deg pengesekken. ;o) Ja, men Onkel Skrue er ikke min onkel desverre :P Høytaleren i førerdøren koster 1327,- eks frakt. Må bestilles fra Tyskland og greier. Basseren koster tett opptil 3000,-. Har tittet på eBay.de, men fant ingen som sender til Norge, selv ikke etter å kastet inn 50 Euro extra. Veldig rimelig på Ebay ja! Har selv vurdert Bose anlegg til min, var innom å skikket litt, var mye intr!:) Ja, de har mye spennende som vi nordmenn ikke har på lager :) Er veldig fornøyd med BOSE anlegget i bilen. Bare synd at høytaleren og basseren gikk i filler når små barn pirker og vrir på knotter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 jeg ga vel rundt 6-700,- for bose element fordør hos møller hvis jeg ikke husker helt feil. Ikke sett inn bose element. er en på audiforumet som byttet til annet og bedre merke, ble visstnok mye bedre lyd. Bare lage overgang. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A3%2FS3-Bose-non-Bose-stealth-sub-enclosure-upgrade_W0QQitemZ280356705519QQcmdZViewItemQQimsxZ20090611?IMSfp=TL090611211004r32361 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 jeg ga vel rundt 6-700,- for bose element fordør hos møller hvis jeg ikke husker helt feil. Ikke sett inn bose element. er en på audiforumet som byttet til annet og bedre merke, ble visstnok mye bedre lyd. Bare lage overgang. Dette ser jo lovende ut da! 6,5" istedet for De 2 små 2" eller hva det nå enn er for noe orginalt :) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg