Stian442 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hei. Jeg lurte på om det er noen her som har erfarning med Autopower sin BSR chip. Jeg har planer om STEG 2R pakken til Autopower. http://www.autopower.no/index.php?id=showStage&sId=53 Er dette noe som anbefales fra andre her? :) Henter min nye bil til uken så regner med at trim blir handlet fort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Ingen som har erfaring? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Ingen som har erfaring? :( eg har Steg2 bare at jeg har ekstra montert Front Montert Intercooler :D å det funker som bare det :) bsr er bra etter mitt syn :) men du har jo mtm sine programmvarer, men de har jeg ikke prøvd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 HVor mye hester har du fått ut av dette da? :) Jeg reiser til Ski og henter meg bil til tirsdag :D Så da blir det å bestille meg settet fra BSR tror jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 HVor mye hester har du fått ut av dette da? :) Jeg reiser til Ski og henter meg bil til tirsdag :D Så da blir det å bestille meg settet fra BSR tror jeg :) Nei har rundt en 200 hæsta :) å rundt 350 400 nm :) går værtfall en goodel Bedre en en Orginal audi :D hehe :D næste steg blir turbo å downpipe, å nytt insug :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hva er prisen og hvor mye tenkte du å dra ut av motoren da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hva er prisen og hvor mye tenkte du å dra ut av motoren da? :) nei blir ikke over 300hk for da må jeg begjynna å oppgradere innmat i motoren, men sånn rundt 260 270 går fint :) må ut med rundt 30 tusn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Wasa- Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Har steg 2 på min audi, pluss montert forge resirkventil og optiflow luftfilter, er helt knall:) Siter 2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line 2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt) 2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt) 1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt) 1995 A4 1.8 Sedan (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg