Brino90 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 har en 2liter MK1 mondeo. synes tempraturmåleren er blitt rar.. når jeg kjører vanlig på sommeren så holder måleren seg i mellom "N" og "O" men med en gang jeg stopper opp så stiger den, så når jeg har stått litt så er måleren på "A" så er den der til jeg begynner å kjøre litt igjen.. så på vinteren når jeg kjører så når bilen/motoren skal være "varm" så står måleren bare på mellom den streken og normal, derfor blir ikke bilen ordentlig varm inni.. kan det være måleren som har klikka eller er det noe annet på gang? takker for alle svar :D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 bump! Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 sjekke termostaten, eller om tempgiveren er ødelagt? Sjedde med min bil også,det viste jeg at pakningen på giveren hadde smuldret opp, druknet rett og slett. skiftet den, så funket det:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Prøv å skift termostat, svigninger innenfor normal er vel vanlig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Det kalles sommer det. Da er det mye varmere i lufta enn det er om vinteren, blir jo fort varmere for motoren. Når du kjører, blir det kaldere for motoren igjen ;) Kjølevifta du løser jo saken allikevel når den står stille og blir varm. Min er helt lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg