ougkim Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 hei har en rx7 hvor pop ofen nesten ikke lager noe lyd det er en greedy type s noen som har noen tips lurer også på hvor my turbo trykk motoren tåler Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Juster på skruen som sitter på toppen av dumpventilen! :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 har prøvd men det sitter bare en muter der og når jeg skrur på den løsner den bare men det skjer ikke noe mere en det Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by ougkim har prøvd men det sitter bare en muter der og når jeg skrur på den løsner den bare men det skjer ikke noe mere en det Det er en låsemutter. Ser du på toppen av den skruen skal det brukes en liten umbrako nøkkel til å skru den innover. :) Men har du montert dumpventilen på riktig slange? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 aha nå skjønner jeg. pof pof jeg regner med det. det ser hvertfal slik ut i fra tegningen siden det er to turbor må jeg ha to eller holler det med en Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg