jødahl Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jeg lurte mest på hvor mye jeg kunne fått for en Audi a4 1,6 l. * sommerdekk * vinterdekk * 16" felger på sommerhjul * alu felger vinter * Skikkelig Sony cd-spiller verdi ca. 5000 * chip trimma (litt usikker på dette punktet) * 101 hk org. Bra bil, ingen problemer. Rimelig strøken og fin i lakken! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Kommer litt ann på hvor langt bilen har gått, har den gått rundt 160 000km kan du få rundt 80 000,- for den. Om du besøker en audi-forhandler nær deg kan du få en litt mer nøyaktig listepris.. A/C, takluke, quattro og elektrisk vindu/speil o.l - trekker opp prisen Legg den ut på autodb.no - det er gratis :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by jødahl Jeg lurte mest på hvor mye jeg kunne fått for en Audi a4 1,6 l. * sommerdekk * vinterdekk * 16" felger på sommerhjul * alu felger vinter * Skikkelig Sony cd-spiller verdi ca. 5000 * chip trimma (litt usikker på dette punktet) * 101 hk org. Bra bil, ingen problemer. Rimelig strøken og fin i lakken! Nesten komme med årsmodell og da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg