matsby Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 heisan har ein bmw 530i som er montert m5 interiør fra e34 men det har seg sånn at stole har sluttet og virke. det hele beggynte med at når du tokk stole heiltbakover så ville den ikke funke, så tokk eg bare og prøvde og skubbe den fremmover igjen menst eg trykkte på fremmover bryteren. men i dag så sluttet den heilt og virke, måtte ha stole heilt tilbake pga at eg holdt på å tokk ein invendig shining. men når eg skulle presse stolen tilbake samt trykke på kanppen så skjedde det ingen ting. har sittet og studert under stolen etter noen løs ledninger eller noe men finner ingen ting :( hører ikke ein eneste lyd når eg holder inne knappen fremmover. så motoren går ikke i det heile tatt noen som har noen ider? får ikke skrudd av setett pga av stole er heilt tilbake og dekker over dei skruene som skal skruse ut mvh mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg