Sandmo Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ferdige overganger tror jeg bare jeg har sett på eBay? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Han som selger/solgte DEPO lykter på finn, skaffet også overganger når jeg var i kontakt med han. Jeg ente dog opp med å kjøpte på ebay.de Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Frode du tenker på? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ferdige overganger tror jeg bare jeg har sett på eBay? Eller evt. bare herfra??:thumb Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ja, eller evt bare derfra;) Blir samma prisen uansett :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg