PlenKlipper Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Hei. Har vert så uhedig å rygge rett i en liten murvegg en mørk å regnfull kveld. Fikk en meget stygg skrape i siden av bakfangeren. Har dere noen tips om hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Tenker på omlakkeringa av hele fangeren, men dette når ikke helt opp mot min lommebok. Så om dere har noen smarte tips for hva jeg kan gjøre for å fikse dette, er jeg meget takknemmelig for å høre dem =) Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team sideways Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 legg inn bilde av fangern, så er det litt lettere for folk å bedømme hvordan du fan fikse skaden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlenKlipper Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 (endret) ja, skal ta bilde i morgen =) edit: Her er et bilde av den heftige skrapen. Noen som har noen tips? =) Endret Mai 19, 2009 av PlenKlipper Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlenKlipper Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Ingen som har noe å komme med? =s Siter -98 Saab 9-5 2.0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 den dær må du lakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg