Shyggen Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Skal ribbe vogna for alt som veier for å lage prosjekt. Svart skinn meget pent el.stoler m/varme fram og bak 4:3 Navigasjon Navi CD-Rom CD-Veksler Hatthylle med el.gardin Xenon lykter (ønsker gamle i retur) og masse masse mer som jeg ikke kommer på. Mvh Raymond Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadfly Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei er int i CD veksler'n dersom den er lik den jeg har. Min er gåen. Send en mail med tlf nr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadfly Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Er int. i hattehyllen oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei, veksleren er du litt sent ute med :) det var noe av det første som gikk.. det som er igjenn nå er stort sett.. interiør,bensintank,dørkentrekk og ja hatthylle.. Denne hathyllen har ikke bremselys, dvs det er kun el. gardin i denne.. er 1000lapp for mye? el.gardinen fungerer utmerket men, bør smøres opp før montering igjenn så man slipper no tull senere.. Mvh Raymond Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadfly Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei igjen Bremselys har jeg fra før, men henger dette lyset i selve hattehyllen, eller på ruten? Vil Bremselyset komme i konflikt med gardinen? Dersom jeg kan bruke gardinen med bremselyset jeg har så er 1000 kr ok. Er i Nordsjøen så jeg får ikke sett på det før til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 trur bremselyset sitter fast i hatthyllen, kommer ikke i konflikt med gardinen.. men, om du ønsker kan du jo se når du kommer hjem og gi beskjed? Mvh Raymond Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten nilsen Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Hei! Har en 740E38 som jeg kunne tenke meg noe småtteri til. muligens også navigasjonen. Morten. mob:95782280 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 bilen er solgt.. komplett.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg