merdem Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hei... Jeg skal dra å se på og eventuelt kjøpe en bil i morgen, bilen står ett lite stykke unna meg hos forhandler og lurer derfor på: Når jeg betaler for bilen og skriver under salgskontrakt og denne blir fakset til min bank hvor jeg har lån, har jeg mulighet til å kjøre denne hjem(den er ikke avskiltet) uten å ha tegnet no forsikring. det vil bli veldig tungvindt for min del og dra til dette stedet for å kjøpe bilen , kjøre hjem og tegne forsikring og deretter hente bilen. hva er mine muligheter,, andre med den slags erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team sideways Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 du kan jo bare ringe det forsikrings selskapet du har tenkt å ha når du henter bilen.forsikringa blir gyldig med engang du har ringt å avtalt en forsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merdem Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 ja, men det er snakk om at jeg skal få ett tilbud av banken jeg har lån, er det mulig å godta ett tilbud og kanskje ringe og aktivere dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Forsikring er ingen hastesak. Du kan kjøre på forrige eiers forsikring inntil to uker etter eierskifte. PS. Fartsgrenseskiltene angir øvre tillatt hastighet, ikke minimumshastighet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg