Spagarage Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 (endret) jada..møtte hun i army'n faktisk.hehe! Flytter 2. uka i juni. Men drar på ferie nesten med en gang. Kommer tilbake i august!Noen flinke solfilm-montører som er billige i sandnesområdet eller? Flotte greier=) Jepp en kamerat er stor på solfilm og dekor osv, han vet hva han driver med! http://www.dekoratoren.no Edit: Om han er opptatt i perioden du skal ha solfilm så prøver du en annen kamerat: http://www.monterdekor.no Begge leverer absolutt kvalitetsfilm og holder til i samme lokale:P Endret Mai 13, 2009 av Spagarage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Og med kjempe service;)! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Flotte greier=)Jepp en kamerat er stor på solfilm og dekor osv, han vet hva han driver med! http://www.dekoratoren.no Edit: Om han er opptatt i perioden du skal ha solfilm så prøver du en annen kamerat: http://www.monterdekor.no Begge leverer absolutt kvalitetsfilm og holder til i samme lokale:P Ok..Takker! Er ikke noe hastverk med solfilm,da jeg må prioritere å få bilen ned på bakken først ;) Men når det kommer til solfilm,prater vi noe rabatt da eller? ;P Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Godt mulig du kan få en god pris av dem:) Opprinnelig så ligger de under de andre solfilm firmaers priser, men det er alltid noe å hente;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Når tiden er inne så kan jeg legge inn noen gode ord for deg ang. pris:P Jeg har anbefalt MANGE om å gå til de for å legge på solfilm så en god deal skal alltids ordnes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Godt mulig du kan få en god pris av dem:) Opprinnelig så ligger de under de andre solfilm firmaers priser, men det er alltid noe å hente;) Jepp, de ligger på et fornuftig prisnivå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Når tiden er inne så kan jeg legge inn noen gode ord for deg ang. pris:P Jeg har anbefalt MANGE om å gå til de for å legge på solfilm så en god deal skal alltids ordnes:) Takker..gir lyd fra meg når det nærmer seg jeg vettu. Edit: Kommer nye bilder av bilen med takspoiler på senere idag :) Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Yes! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Da var det tid for noen bilder av bila med takspoiler tenker jeg..Og et med montert aeroviskere.. Audi.no skiltplate Aeroviskere..ettermontert Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Aeroviskere ettermontert Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Herlig, hekken blir så utrolig mye mer sexy med baklukespoileren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 (endret) Helt enig, ble bra dette :) Fjerne emblemer? Hvor fikk du tak i aeroviskerne, pris? Endret Mai 13, 2009 av Thilip Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 (endret) jada..møtte hun i army'n faktisk.hehe! Flytter 2. uka i juni. Men drar på ferie nesten med en gang. Kommer tilbake i august!Noen flinke solfilm-montører som er billige i sandnesområdet eller? http://www.solskjerming-reklame.no/ Der sota jeg bilen min :) men sikkert andre som kan gjøre det billigere enn de Endret Mai 13, 2009 av svenkhas Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Helt enig, ble bra dette :) Fjerne emblemer?Hvor fikk du tak i aeroviskerne, pris? Ja gjorde seg gitt.Jeg vil ikke fjerne emblemene..vet det blir cleant,men har du TQ så skal man være stolt over det ;) hehe! Aeroviskerne får du kjøpt hos møller.er orginalt tilbehør for ettermontering;) Jeg har en i familien som er ansatt i møller så fikk det for 600,- eller noe.Husker at det nesten var billigere å kjøpe ombyggingssettet enn og kjøpe aerobladene løst.. Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 http://www.solskjerming-reklame.no/ Der sota jeg bilen min :) men sikkert andre som kan gjøre det billigere enn de Ja får ta og titte litt rundt jeg.Men som sagt så må bilen få mer bakkekontakt først;) hehe Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg