SnoStorm Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Skule gjærne ha tak i 4 stykk felger av typen som sitter på 850 på bilde.Med eller uten dekk Heter Volevons eller noe i den duren. Jeg vet hvordan det ut tales men ikke hvorden det skrives. Ta kontakt. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ta å ring til han turservice karen. nr står på skiltet på bilde. Det er hans bil. eller så er det han som har impotert bilen. Han hadde de felgene på en annen bil og han sa at han kunne skaffe slike til meg også. Han driver mye med import og salg av biler og div. Tror han har en Evo 7 stående i garasjen også :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Sånne felger som er på T5-R, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jo, det ser da sånn ut.. så da får du da kjøpt de hos volvo bl.a.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Det der er den som står i loddefjord det? Perverse felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Skillz2k ta å ring til han turservice karen. nr står på skiltet på bilde. Det er hans bil. eller så er det han som har impotert bilen. Han hadde de felgene på en annen bil og han sa at han kunne skaffe slike til meg også. Han driver mye med import og salg av biler og div. Tror han har en Evo 7 stående i garasjen også :D jeg har ring han håpet på kansje fant noen i oslo område:) Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[høie] Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 dette er orginale 850R-felger. heter volans og er 7*17". fås i både antrasitt som på bilde og i sølv. problemet er bare at de koster 3323,31 + mva (eller 4120,90) om du vil :op delenr antrasitt: 9451521 sølv: 9451522 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Skillz2k ta å ring til han turservice karen. nr står på skiltet på bilde. Det er hans bil. eller så er det han som har impotert bilen. Han hadde de felgene på en annen bil og han sa at han kunne skaffe slike til meg også. Han driver mye med import og salg av biler og div. Tror han har en Evo 7 stående i garasjen også :D er nok en evo 5 eller 6 duh.. evo 7 er jo den i 2f2f Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg