HQMonaro Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Er der noen måte å koble ut startsperra på. Kjøpte nøkkel hos Møller ...til blodpris...virker ikke den må kodes..........mot xtra betaling selfølgelig. Møller får ikke kontakt med hjernen (hverken sin egen eller bilen sin) da dette skal gjøres. De må ha bilen inne for å feilsøke....... sist vag gjorde det med faderens Passat kostet det ett 5 sifret beløp.... Siter nå kun med en nøkkel..... 1996 A4 1,8 20v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Et femsifret beløp faktisk, for å gå koda om en nøkkel? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Koste 400kr på møller :) Det æ betalte før en mnd sia etter å ha bytta ECU Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 er d så billig alarm skal d samme snart jeg å ell mulig :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Jepp, er så enkelt, men avtal pris først! Å si at du KUN skal ta bort startsperra, ellers begynner de med massa aninna drit! åsså må man betale før det :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 (endret) Et femsifret beløp faktisk, for å gå koda om en nøkkel? Nei de fant en del andre feil ikke noe nøkkel greier da... Så nå kjører han Corolla.......... Passaten ble rett å slett bare satt i garasjen (96mod Court stv 110 hk diesel) der står den enda Endret Mai 18, 2009 av HQMonaro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Koste 400kr på møller :) Det æ betalte før en mnd sia etter å ha bytta ECU Fikk du fjerna startsperra helt da ?? Hvis så er tilfelle er det jo en grei pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Verkstedet har ikke lov til å øke prisen med meg enn 25% uten å si ifra. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 snodi dette med startspærra for på min så kan jeg koble ut den som leser nøkkelen og bilen starter som bare fan og den stopper heller ikke. skal tro om det er chippen min som gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Fikk du fjerna startsperra helt da ?? Hvis så er tilfelle er det jo en grei pris Jajaja, avtalte time å sa at startsperra skulle bort sånn at bilen starter, ikkeno annet :) leverte bilen, og 20 minutt etterpå var den klar og fikk regning på 400 som avtalt :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg