ebbvw Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 (endret) Hei! Har prøvd å søke på forumet og på google men finner ingen bilder som viser Resirkventilen's plassering på passat 3BG 1.8T 01' Har "hørt" at den antageligvis sitter under bilen.. Må jeg evt ha av noen deksler eller lignende for å komme til? (Nei jeg kan ikke mye om bil.) Edit: fant et bilde http://www.biokinesis.com/audi/Audi%20engine%201.8t.jpg kan noen bekrefte at motoren min ser slik ut? Vet det står audi i linken men disse er ? Endret Mai 8, 2009 av ebbvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindsoma Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 du må under bilen for å komme til.. du må fjerne plast platen som besjytter motoren mot dritt for og komme til så ser du på høyre side på ic slangene en liten sort ventli me tre slanger på. som du bytter til event en større/domp/tilbakeslagslyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ebbvw Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Okei, tusen takk. Skal prøve å bytte den idag. Irriterende at det ikke er noe særlig "utleie" av servicehaller lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Åssen gikk det? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg