Gjest Jostein Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Har bare tenkt litt..Det 1 som skjer når noen nye registrerer seg er at de spør åssen man får bilde under Navnet osv.Derfor lurte jeg på om vi isteden sette det under "sticky" eller no..Det skulle jo være unødvendig men,det er ikke lett for dem som er ny heller å søke på slike ting.Dem vet vel ikke at det er en search knapp heller..Som sagt det skulle vært unødvendig,men det ser jo ikke ut til at mangen velger alternativet å bruke 2min å sjekke ut litt så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 eller generel infor når nye brukere opprettes... feks; hvordan bruker deg dette forumet guide, kan ikke skade, tar ikke lang tid å opprette heller da. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Macgyver eller generel infor når nye brukere opprettes... feks; hvordan bruker deg dette forumet guide, kan ikke skade, tar ikke lang tid å opprette heller da. Den er da opprettet for lenge siden. Kalles FAQ, og man finner den ved å trykke på spørsmålstegnet øverst til høyre. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ja, den såg eg først når du sa det, det forklarer kansje litt.... :D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Tror det er en link til den i mailen man får når man registrerer seg og. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Koselig å se eirikoo tilbake også! Folk har spurt etter deg. Ferie? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Slim! Koselig å se eirikoo tilbake også! Folk har spurt etter deg. Ferie? så hyggelig, og det mener jeg seriøst! :) Har vært i utlandet på jobb + pluss littegrann ferie. Har vært travel på jobb og slikt ellers og, så det har blitt lite posting om dagen. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg