kvarekval Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 jeg har akkurat kjøpt DYNABEL BF7501 forsterker og kasse med to DYNABEL DY9812 12". Stod i går stille ved siden av russebilen og spilte mens vi skrudde, så helt går jeg for og hente noe i kofferten og ser da at kun det ene elementet spiller:s så går det litt til så sluttet det andre elementet også:S alle kabler og alt står i og riktig, sikringen har ikke gått og forsterkeren har heller ikke gått i protect. Noen som har litt mer peiling enn meg som vet hva som kan være feil? Anlegget står i en passat 3B. http://http://www.mamut.net/dynabel/subdet533.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Spillte du høyt? Var elementene varme? Luktet det svidd? Hvordan er ting koblet? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarekval Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hehe nei, det er det som er rart, luktet ikke svidd og forsterkeren var kald. ikke brokobla bare vanlig etter tegna på forsterkeren;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 (endret) Ikke brokoblet, lol.... Det er jo en MONOforsterker, så den kan jo ikke brokobles, hehe... Hvordan er spolene på subene koblet da? Har du paralellkoblet alle spolene, så er du nede i 0,5 ohm, og det funker dårlig på den forsterkeren. Sjekket at ledningene inni kassa fortsatt sitter på? Endret Mai 7, 2009 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarekval Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe har ikke peiling på sånn stereo greier jeg men nei jeg har ikke fått tid ennå til og se inne i kassa ennå, for se om jeg rekker i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg