ImatzI Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Hei, jeg fant ut i dag at forrige eier har kjøpt for breie dekk slik at når jeg har folk bak i bilen går dekket opp i kanten. Så da stakk jeg innom E-18 motor senter og fikk pris på en felg og dekk pakke. Billige dekk og MSW 20/5 felger(215/40 R17) for 10400kr, noen som vet om dette er overprisa, eller om jeg får det billigere andre steder i nærheten av Vestfold... Mvh Matz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Vet ikke, men sjekk ALLTID med SHARIFS DEKKSENTER før man kjøper fra andre steder. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ImatzI Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Vet ikke, men sjekk ALLTID med SHARIFS DEKKSENTER før man kjøper fra andre steder. Har lest litt rundt på forumet her, og det er en del som ikke er fornøyd med Sharif... Om det er rykter vet jeg ikke, men sånn er det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Har lest litt rundt på forumet her, og det er en del som ikke er fornøyd med Sharif... Om det er rykter vet jeg ikke, men sånn er det nå. Altid noen pratmakere som ikke er fornøyde, sharif er den billigeste og sender ut dekk og felger ofte så du slipper og vente så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Var da ikke så voldsomt ille pris det. Skal du ha det stort billigere er du nødt å kjøpe en typisk felgpakke, som er heftig rabattert pga. store kvanta. :) Ga 10500,- for mine gamle 17" med 215.40.17. Dette er forøvrig over to år siden også.. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Var da ikke så voldsomt ille pris det. Skal du ha det stort billigere er du nødt å kjøpe en typisk felgpakke, som er heftig rabattert pga. store kvanta. :) Ga 10500,- for mine gamle 17" med 215.40.17. Dette er forøvrig over to år siden også.. Og går du opp til 18", må du ut med 5648,- inkl.frakt... Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ImatzI Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Ja sant, jaja, får se om jeg tar en tur til Sharif istede;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Men vær obs på at det er dyrere når du møter opp personlig enn når dem bestilles på nett. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg