peya88 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Da ble det en pickis på meg også, 1,9 diesel å greier! Men lurte på om felicia front og bak fanger passer på en pickup? Og skal vel gjøre litt med den ja, men det havner på prosjekt tråden ;) Men tilbake på "styling" hva finnes av breddere og slikt da? Har gitt opp senking, i og med at vi tydligvis lever i en liten verden der man ikke lager senke sett til alle biler :/ Men er åpen til forslag om styling til min pickis, selv om det er gått mangfoldige timer på å lete men får liksom aldri noe skikkelig svar om det passer eller ei, og gjerne om flere bil merker evt også passer! ;D :camper: Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Hei, jeg kan vel ikke svare så mye på det du lurer på, men hvis du leser noen av de andre Skoda pick up trådene, så står det mere om ihvertfall senking der.. :) legg gjerne inn bilder, lykke til :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 takk takk, ja har lest ganske mye, og blir vel nødt å kappe et par runder, bare dumt at jeg kan skru av ting meeeeen ikke på :S hehe Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 kunne godt tenke meg noen få felger (noen som vet om noe) Og litt små styling (også noen som vet om noe) Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 kunne godt tenke meg noen få felger (noen som vet om noe) Og litt små styling (også noen som vet om noe) tenkte jeg skulle selge disse hjula da... PM meg om du er int. :) ] Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aberglund Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 H&R lager fjærer som er TÜV godkjente, min er senket 40 mm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg