ImatzI Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Heisann, trenger en monoblokk til basseren i bilen. Noen som selger en monoblokk? Mvh Matz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hvilken subwoofer(e) er det snakk om ? Pris tenker du på ? Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Heisann, trenger en monoblokk til basseren i bilen. Noen som selger en monoblokk? Mvh Matz Har en strøken Dynabel BF4501 med remote og kabel liggende hvis du er intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jussy Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Jeg har en Kicker 400.1 liggende. :) Send en PM om pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ImatzI Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Jeg har en dobbel 12'' bass på 1000 W. Spørs helt, har lyst på en god monoblokk til en ikke så altfor stor penge. Har kanskje tenkt til å oppgradere bass senere, så må ha noe å gå på, men trenger ikke noe topp greier til mangfoldige tusen;) Er interesert i alt, så skriv gjerne pris og hele pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ImatzI Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Heisann, skal til en kompis som har greie på lyd til helgen, så da svarer jeg om jeg er interesert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ImatzI Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Sånn da var monoblokken kjøpt;) Takk for forslag osv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hva endte du opp med? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg