Nøstbakken Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Legger til ein liten update: Er komt ne felger på bilen bbs lm rep og bakrutesenker http://images.bimmers.no/files/3p5v17gt770pfwtxcw6z.jpg[/img Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Tok og maskinpolerte bilen i dag med Mg 80 og så ein runde med tech wax 2.0 Brukte kun maskin til påføringa av Mg80 , men syns det gav eit knall resultat Bagasjeromet Før Bagasjeromet etter mg80 Panser etter Mg80 Sida etter Mg80 Ett bilder etter tech wax 2.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Ein liten update: Tok turen ned i garasjen i deg og jobbet litt med bilen.. Fikk endelig byte dem m3 merka som kom med m-listene. Shina litt opp i motorrommet og . Før Etter Litt av produkta som blei brukt som viser på bilda ! Måtte vaske litt rundt bagasjerommet og. Før: Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 oh lala kor snaisen e36 :) men si meg tok du å clay'a før hand eller å sånt? mye stress med det? sku ha fjærna no malings flekker jeg :tannløs: og hvilken produkter brukte du? Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 oh lala kor snaisen e36 :) men si meg tok du å clay'a før hand eller å sånt? mye stress med det? sku ha fjærna no malings flekker jeg :tannløs: og hvilken produkter brukte du? Å bruke clay er meget enkelt. legger ved ein likn korleis du bruker clay : Tar kjapt bilen utvendig på max 30 min. Her er litt av produkta eg bruker for å holde lakken utvandig fin: -Ntx tech wax såpe -MG Claybar -MG 80 speed glaze lakkrens -MG Techwax 2.0 voks -MG Last Touch Spray Detailer -MG gold class trim detailer til plast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 fin bmw :) fader og bra resultat du så på bagasje luka. MG er det beste av det beste. brukte den 3 stegs kjemisk rens polering wox på min i sommer anbefales vist du vill bli kvitt gamle polerings/såpe rester. osv. ;) Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 På begynta opgradering av understell med GSP deler : Gamel vs Ny Støtdemper lageret bak. Da har eg tatt bilen grundig utvendig . Bestemte meg for å fjerne 318is merket. Litt lim så måtte skrapes vekk og litt Mg Scratch x 2.o så blei det fint. Gikk over bilen med Meguiars clay . Meguiras scratch x 2.0 rundt om på bilen. Så Meguiars 80 med maskin. Til slutt Meguiars 21 synthetic sealant 2.0 la på to lag med den med 20 t mellomrom. Å ein gru med microfiber håndkler til å tørke av med. Var ein del vaske riper å slikt , men med eit møkka kamera og ein litt for mørk garasje , så var det ikkje så lett å få tatt før bilder, men tok litt bilder underveis og etter på Blei brukt ein del tape. Tok turen ut å knipsa litt bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 fin bmw :) fader og bra resultat du så på bagasje luka. MG er det beste av det beste. brukte den 3 stegs kjemisk rens polering wox på min i sommer anbefales vist du vill bli kvitt gamle polerings/såpe rester. osv. ;) Takk Takk,, Ja Meguiars funka fint den. Har prøvd ein del av dem produkta som du har, funka fjell; men har selv gått over til ein del av Profesjonal serie Meguiars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Legger ut litt nye bilder av bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg