Nøstbakken Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 grått sportskinn til bilen din på finn.no til 4 laken ;) Fant det ja, men var alt for dårlig, hul og slitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 oki så ikke så nøye på det.. men ville bare si ifra siden jeg så det.. er ikke så mye grå'e skinn interiør ute å går :P Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 oki så ikke så nøye på det.. men ville bare si ifra siden jeg så det.. er ikke så mye grå'e skinn interiør ute å går :P Jepp jepp.. Men takk for tipset!! er sant det at de ikkje er så masse grå skin interiør ute å går.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_Vollan Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Et utrolig fint eksemplar ! Hva betalte du for den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Et utrolig fint eksemplar ! Hva betalte du for den? :) Takker.. Prisen forblir i min viten... Men fikk den til ein god pris. har hatt den i over 3 år . Bil var da kliss orginal , ikkje lakert heilt ned. Slik som denne på bilde. Som du sikkert ser så har eg vel "bygd" bilen slik den nå er selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_Vollan Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Du har jort et bra arbeid med å bygge den opp! :) Holder litt på selv med å ordne min, men er student så er begrenset hva jeg har råd til for tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 den var feit ass! liker vinrøde fargen. bilen så så forseg gjort og hel ut. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 den var feit ass! liker vinrøde fargen. bilen så så forseg gjort og hel ut. Takk for det. Prøvd å gjort alt så godt som eg får det til .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Kan legge inn litt nye bilder. Har nett bont bilen og hatt ein kjap motorvask..Litt bilder av dette. Behandla bilen med ein del meguaris prdukter. Ein liten liste i den rekkefølgen eg brukte dem. -MG Claybar -Mg80 speed glaze lakkrens -MG Techwax 2.0 -MG Last tuche spray -MG gold class trim dettailer til plast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 316 eller 318? Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 316 eller 318? Det er ein 318is m42b18 140hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 okei, rå tøff bil du har :-) Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 okei, rå tøff bil du har :-) Takk for det. Skal bli litt tøffere med tiden. Skal reise heim fra sjøen i morgen, så da kommer det på m-tech sideskjørt og bakrutesenker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 det blir nok fett det Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 det blir nok fett det Ja håper på det. Vurderer også nye bbs lm replica felger, men få se med tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg