jerner Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hei Er det noen som vet eksakt plassering av komfortenheten (elektronikkboks som styrer sentrallås og el.vinduer) på en 2000 1,9 tdi st.vogn? Problemet er at enkelte dører ikke låser seg opp ved bruk av fjernkontroll på nøkkel. Hvilken dør/dører dette skjer på er helt vilkårlig. Antar at årsaken er fukt, dårlig kontakt eller defekt stryingsenhet. Ny styringsenhet er kjøpt men sliter med å lokalisere den :oohh Har lest at enkelte mener at den kan være plassert under teppeet under førerstol. Vil gjerne ha dette bekreftet av noen som faktisk vet dette 100% før jeg begynner med en sånn operasjon. Håper noen kan svare meg på dette. Jerner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Den er under teppe forran førerstolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Bare dra opp plastkanalen langs døra og skru av dekselet ved pansereåpneren og skru opp den plata som du kan hvile venstrebeinet på så kan du dra opp teppet. Da kan du bare vippe ut hele boksen som modulen sitter i. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jerner Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Tusen takk for tilbakemelding! Da skal jeg se om jeg finner den og om det hjelper å bytte enheten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg