sveintoreh Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 ska kjøpa ein kasse med dobbe l2".. har lurt på denna http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?products_id=1949&from=kelkoo hørrte ein sonn ein gong å eg syns bassen va veldig fin å klar.. kom med innspill.. gi gjerne link til andre produkter viss du har nåke du meine er bedre:) Siter Saab 900C 88 Saab 900 SE turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hva annet har du hørt da?? det aner meg at du ikke har hørt feks Seas eller focal suber? Med kicker så betaler du mye, for bass som ikke er behagelig å høre på, men spiller høyt... Er du glad i GOD lyd, så finner du ikke noe bedre enn seas lotus 12" til under 2000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintoreh Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hva annet har du hørt da?? det aner meg at du ikke har hørt feks Seas eller focal suber? Med kicker så betaler du mye, for bass som ikke er behagelig å høre på, men spiller høyt... Er du glad i GOD lyd, så finner du ikke noe bedre enn seas lotus 12" til under 2000kr nai eg ha ikkje hørt seas lotus 12"..er ikkje mange som har det! kicker er nokk lagt for høyt trykk og mye bass, men sånn så eg såg det va lyden va veldig bra i den kiceren som eg viste link av.. og prisen er ikkje så galen heller, den sko vera best i test av dei i prisklassen 3 - 5 tusen og skryte dei av.. men ska du ha 2 seas lotus innebygd i kasse blir d nokk litt penger av det.. seas lotus er vell ikkje av dei billigaste merkene akuratt? Siter Saab 900C 88 Saab 900 SE turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Følg med a! Han skriver at de koster under 2 lapper jo... damn! Er mye annet jeg heller hadde valgt istedet for de kickerne, de låter ikke akkurat gull. Focal? Ground Zero? Seas? Mye mer spennende å velge mellom... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintoreh Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Følg med a! Han skriver at de koster under 2 lapper jo... damn! Er mye annet jeg heller hadde valgt istedet for de kickerne, de låter ikke akkurat gull. Focal? Ground Zero? Seas? Mye mer spennende å velge mellom... følg med a??? eg står jo å seie at du ikkje får 2 stk seas lotus innebygd i kasse til unnder kr 2000.. tingen va at eg syns lyden+prisen va bra å ville hørra med andre.. er FULLT klar øve at du får bedre produkter viss du betale for det! Siter Saab 900C 88 Saab 900 SE turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg