theopelking Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 hei hei=) har en vectra b 1996mod,handla meg angelseyes lykter til den på blomdal opelhugg,bestilte til 1996mod ,men når jeg skulle montere passe ikke kontaktene,dem på lyktene var runde å dem i bilen var firkanta. har jeg fått feil lykter eller er det facelift lykter på bilen min? å hvor får jeg i evnt nye kontakter? noen som evnt har å selge`? takker for tiips=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangen87 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 se om du får tak i kontakter fra en 99-01 modell som skal vrakes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 japp.men er kontaktene runde før eller etter facelift? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangen87 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 faceliftkontaktene er firkantete :) de gamle er runde ;> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 takk takk=) står på 4kanta kontaker i min nå,så da er det vell bytta før engang,fikk i lykter med runde kontakter jeg vetts for trudde det var før facelift lykter på bilen min hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Jeg trenger også de! Ringte til Blomdal Opelhugg idag, de sa at Wurth har, faktisk.. Skal se om jeg finner i morgen. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Jeg trenger også de! Ringte til Blomdal Opelhugg idag, de sa at Wurth har, faktisk..Skal se om jeg finner i morgen. mangler du dem firkanta eller dem runde? har dem 4kanta liggan e nu vist noen trenger Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 mangler du dem firkanta eller dem runde? har dem 4kanta liggan e nu vist noen trenger Trenger de som e 4kanta ja! Var det du som sto på Lundamo å vasket bil i går forresten? Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Trenger de som e 4kanta ja!Var det du som sto på Lundamo å vasket bil i går forresten? okey=) sifra vest du ska ha dem a=) bytta lykta idag e nu,stemme det jah=) så en svart vectra som mangla ene baklyse ja hehe=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 La merke te derre baklykta æ også ja.. Men ja, kunna tenkt mæ dem kontaktan ja. :) Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 japp=) har dem i soknedaln e men ska oppover te hælga,kan nu treffes en plass el nå=) jobbe du på brødrene dalh eller rundt der? så en svart vectra b der idag som ligna din shu Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 japp=) har dem i soknedaln e men ska oppover te hælga,kan nu treffes en plass el nå=) jobbe du på brødrene dalh eller rundt der? så en svart vectra b der idag som ligna din shu Nei, jobbe som rørlegger, så vi handle endel der. Derfor bruke æ å parker der. Men ja, kan møtes på melhus eller nå da. Ring eller send melding når det passe. 93284399. Ka ska du ha for dem forresten? Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 aah=) så att ene kontaktren va litt kortklipte ledinga på hhe ,men ska gå bra å bruken ja tru e,kan send dæ bilde,neeis en hundrings el nå da?hehe sekkert itj verd så my=),kan send dæ bilde av dem e Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Ikke for å kuppe tråden..men et raskt spørsmål: jeg har fukt i lykteglassene på Vectra 99mod min (oppdaget i dag, faktisk på begge sider) -er det noen styling lykter som er spesielt å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangen87 Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Har handlet meg faceliftlykter. Skal putte dem inn til helga tror jeg. Er det bare å lodde ledninger? alt passer? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg